miercuri, 12 ianuarie 2011

Mini News [3]

Am revenit cu a-3-a portie de mini news. Haideti sa vedem care sunt ultimele stiri despre printesa noastra.

1. Britney NU va canta la Grammy
Desi azi dimineata au aparut stiri cum ca Brit va performa la Grammyuri un medley a celor mai amre singleuri ale ei + melodia Hold It Against Me, dar m-am decis sa nu postez sa vad ce mai apare si bine am facut, Britney NU va canta la Grammyuri. Surse din anturajul lor au declarat pentru People: "Ma indoiesc ca Brit va canta la Grammyuri." Pacat...

2. Poza NOUA cu Britney
O noua poza a aparut cu Britney care sa promoveze Hold It Against Me pe iTunes. Dintre cele 3 eu o prefer pe aceasta cel mai mult. :D

3. Vedetele reactioneaza la piesa noua a lui Brit
Paris Hilton, Sky Ferreira, Miley Cyrus, Miranda Cosgorve, Adam Lambert si multi altii s-au declarat FANI a noii piese a lui Britney.

+ Mini Texte: Britney Spears a doborat un record in iTunesul din Franta, piesa ei este CEA MAI DOWNLOADATA MELODIE in prima zi de lansare EVER.
+ Hold It Against Me este IN CONTINUARE pe locul 1 pe iTunes IN 17 TARI!!!


P.S: Multumesc mult pentru cei peste 100 de vizitatori in nicio saptamana de cand am lansat blogul :D

xo,xo rooby.

Un comentariu: